VART TOG AGNES VÄGEN?

Agnes verkar ju helt struntat i bloggen, men men jag fortsätter skriva.

Nu har jag precis sett när Sverige förlorade mot Kanada i semin med 1-3, synd synd nu blir det brinsmatch. Vad ska jag och Cribby sen börja kolla på? Det är ju alltid vi som följer alla VM och EM mm, nej vi får hitta nåt nytt program nu som vi har gemensamt!

Idag hade vi "skoljoggen" i skolan, men det var ju inte hela skolan det var ju bara niorna som vingades springa. Vi sprang 4 km spåret i Alby. Under 20 minuter var MVG gränsen, och jag var taggad att klara MVG. Och jag klarade det också, jippie! Det var bara jag och Becca som klarade MVG av tjejera, stor respekt till oss!
Vi hade även betygsnack idag i skolan. Eftersom jag har lyckats så bra på matte nationella höjde jag mig äntligen till MVG! Samt att jag fått MVG i alla fyra SO-ämnena också. JAg kände mig lite stolt för Louise sa att jag var henne bästa SO-elev, haha oj vad alla blir förvånade ;) Nej nu ska jag inte skryta mer :P

Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska bygga sommarhage med Nanna, kulkul! Då träffar jag sötnosarna Monia och Monarch också! :D


Monia är kändis och får vara med på TV, det får inte alla hästar vara med om!

Kommentarer
Postat av: Agnes

öhh vad är lösenordet nu igen? det är ju inte så lätt att skriva om man inte ens kommer in på bloggen...

2009-05-24 @ 20:57:29
URL: http://absolutma.blogg.se/
Postat av: Agnes

eller vänta lite, det där va ju inte så smart... säg lösenordet i skolan ist haha

2009-05-24 @ 20:59:25
URL: http://absolutma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0