today it was doris!

Idag mötte jag upp Nanna vid handen och så åkte vi till Monia. Med Nanna är jag Doris, så det blev mitt namn idag såklart! Vi släpade in massa ensilage och halm, we are the biff! Men vi samarbetade så bra så det gick ju jättebra!

Sen åkte vi till Lillhästen i Stav och lämnade in änn fler saker som skulle broderas med hennes stuterilogga, det kommer bli så fint på hennes tävlingsshabrak och skritttäcke.

Sen var Nanna hungrig men inte jag så vi åkte till pizzerian i Västerhaninge och jag fick gå in i turkrummet för att gå på toa , haha jag luktade inte lite rök när jag kom tillbaka. Sen åkte vi tillbaka och kvällsfodrade hästarna jag frös ihjäl! Sen skjutsade Nanna hem mig. Mycket roligare att vara med Nanna i stallet istället för själv :)

Aja här kommer två bilder på mig, Agnes och Felicia från Gina tricot igår;






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0