sitter i skolan och skriver!

Idag har vi haft muntlig prestation på svenskan och man skulle berätta om ett minne och ha musik till. Jag berättade om när jag badade med delfiner, det började inge bra för jag förstog inte cd-spelaren men efter en stund blev jag vän med den! Bara att det var på högsta volym så den skrek ut thailändsk popmusik, inge bra! Jag höll på och dö av garv på Agnes redovisning! Hon hade hey i'm a barbie girl som låt! Imorse komenterade killarna att jag inte sa nånting på So:n vilket alla var jätte förvånade över, men jag mådde illa!

Jag och Agnes försökte dra hem till henne nyss men vi lyckades inte! Och nu vill Jesper vissa Agnes porr på datan men AGnes har lärt sig nåt ifrån förra gången haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0