kort Resume

Det har vart så mycket den senaste tiden så jag har inte prioriterat bloggen.

Helgen spenderade jag med Agnes och vi hade kul. Vi avslutade på söndagen med en lång shoppingrunda och jag fick med mig hem en rosa lång t-shirt och två tröjor. 

Barbie och Ken
Det är mina två nya söta katter. Vi hittade dom på katthemmet, Ken är så himmla charmig så man kunde inte motstå han och Barbie var så söt så det var kärlek vid första ögonkastet. Ni kan hitta dom här. Dom kommer hem till oss om två veckor och det ska bli roligt och ha katt hemma igen.

Igår var jag med Nanna och Monia hela dagen efter skolan, det var riktigt roligt att träffa Nanna igen. Jag fick även en jättefin vinröd jacka som det kommer stå mitt namn på och Nannas stuteri logga på ryggen, tack så mycket :)
Ni kan hitta hennes jättefina hemsida HÄR med världens finaste hästar. Och snart kommer fölis ut :D 



Jag har precis kommit hem från en tuff hopplektion, vi tränade på omhoppningssvängar. Det passar mig utmärkt eftersom det är hopptävling på söndag. Jag hade iallafall Gazela idag och det var super roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0