FUCK ÄCKELPISSVÄDRET!

åhhh vad jag ville att det skulle bli vår, men nej nej snön kom tillbaka! USCH!

Idag på no:n skulle vi blanda ätika och mjölk för att få ut nånting ur mjölken, det var jätteäkligt! Eftersom jag är så modig var jag den enda som vågade smaka så jag fick fem kronor! Det ar fett äckligt, jag höll på och spy!
Agnes skulle även bränna in DIF på min arm men pennan var så varm så  den smällte och nu har jag ett brännmärke där. Vi han bara börja med D sen gjorde det för ont.

Sen drog jag till älsklingsMonia efter skolan, men sen vid 7 skulle jag ta bussen hem och det var snöstorm!
Bussen var ju försenad så jag missade pendeln och bussen i Haninge, så jag skulle ta 825 men bussen gick bara till Sågen för dom stängde av all trafik mellan Haninge och Tyresö. Jättekul och få gå hem i snöovädret till Tyresö!!!!! Men pappa kom och hämtade mig men jag var redane n isbit när pappa kom en halvtimme efter och jag stod med min väst och strumpbyxor, lyckat!

Så nu har jag badat på högsta värmen men jag fryser fortfarande så jag vet inte riktigt hur jag ska tina.


Juste Agnes och Felicia dom hamna i papperskorgen idag, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0