dålig uppdatering

Ja vet att jag vart hemskt dålig på att uppdatera senaste tiden men jag har inte hunnit.
Monia har iallafall fått sitt föl, en brun hingst blev det utan några vita tecken. Världens sötaste! Valorous Monarch.


Igår var jag hos Agnes och solade, brände mig ju såklart så jag låg hela natten och tänkte på hudcancer som jag är jätterädd att få! Jag som ska passa mig för solen och skydda mitt brännsår allra helst som jag fick i Thailand i sommras, inte skönt!


I torsdags kollade klassen på världens sämsta kinesiska film i stan. Den skulle handla om några "busiga" barn som skulle åka en vatten rushelkana och bli vuxna, men det var ju bara det att det som det skulle handla om kom efter 1 timme och 40 min och då hade redan mer än halva klassen gått, jag med då förstås. Felicia gav mig en riktig jävla käftsmäll som jag sent kommer glömma och förlåta!

Snart ska jag nog ut och sola och ikväll ska jag hogga, see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0